Skip to content

Στρατηγική Διαχείρισης Αξιολογήσεων

Μετατρέψτε τις κριτικές σας στο μεγαλύτερό σας όπλο – προσελκύστε, διαχειριστείτε και αναπτυχθείτε!

Η αξία των Αξιολογήσεων για μια επιχείρηση σήμερα είναι ανεκτίμητη. Μεγιστοποιήστε τη δύναμή τους με τη μοναδική μας στρατηγική 3 βημάτων για την απόκτηση και διαχείριση κριτικών:

  1. Αναπτύξτε μια εξατομικευμένη στρατηγική για τη συγκέντρωση κριτικών.
  2. Εφαρμόστε έξυπνο φιλτράρισμα των κριτικών και αναδείξετε τις πιο σημαντικές.
  3. Εκμεταλλευτείτε τις θετικές κριτικές για να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Ζητήστε προσφορά
Στρατηγική Διαχείρισης Αξιολογήσεων στο διαδίκτυο

Δείγμα Ιστοσελίδας Διαχείρισης Αξιολογήσεων


Σελίδα Διαχείρισης Κριτικών

Σ' αυτό το παράδειγμα, οι χρήστες που παρέχουν υψηλή βαθμολογία ανακατευθύνονται στην πλατφόρμα που προτιμάτε για συγκέντρωση κριτικών, όπως το Google Maps ή το TripAdvisor, για να μοιραστούν την θετική τους κριτική. Αντίθετα, οι χρήστες που δίνουν χαμηλή βαθμολογία καλούνται να παρέχουν σχόλια ιδιωτικά, αντί να ανακατευθυνθούν στην δημόσια πλατφόρμα. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στην επιχείρησή σας να διαχειριστεί τα αρνητικά σχόλια, ενώ αναδεικνύει τις θετικές κριτικές για να ενισχύσει τη διαδικτυακή σας φήμη.

Επισκεφτείτε